Palautukset ja hyvitykset
Palautukset tuotteille
Kun teet tilauksen, laita muistiinpano tilaukseen, jos haluat tiettyyn automaattiin.
Käyttämättömät tuotteet voi palauttaa 30pv tilauksen noutamispäivästä. Jos tämä aika ylittyy, ota yhteyttä ongelmatilanteissa, ja katsotaan onko mahdollista löytää korvaava tuote, lahjakortti tai osittainen hyvitys.
Käyttämättömät tuotteet hyvitetään kokonaan. Tuotteiden tulee olla uusia.
Koko tilaus peruutettaessa hyvitetään myös postikulut; jos haluat palauttaa osan, ota yhteyttä info (a) ekorreshop.fi ja sovitaan palautuksen lähetyksestä.
Palautukset lähetetään osoitteeseen
T:mi Saija Ekorre-Kebede
Tullivuorentie 22B 53
00700 Helsinki
puh. 044079002
Tuotteissa ei ole erityisiä pakkausmateriaaleja, joten palautuksessa voit käyttää kierrätettyä tai kotoa löytyvää pakkausmateriaalia.
Jos tuote on viallinen, myös 30pv jälkeen, ota yhteyttä. Varastovalmiita tuotteita ja tilaustöitä voi olla mahdollista korvata, näitä ovat esimerkiksi Kanto-vaipat (varastomalli) ja Tuttimaakarin siteet ja pul-pussit.
Ota yhteyttä info( a )ekorreshop.fi tai Whatsapp +358440679002 tapauksissa, joissa epäilet, että tuote on viallinen tai että sen kesto on selvästi huonompi, kuin odotit tai kuin sivuilla luvataan. Saat lisävinkkejä ja ratkaisuehdotuksen, jos vastaavaa tai vaihtotuotetta ei ole. Voit lähettää sitä kautta myös kuvia tai videoita ongelmasta.
Hyvitys
Kun tarkistamme tuotteen, siirrämme maksun verkkokauppamme kautta kohti kuluttajaa. Tilisiirto voi myös olla mahdollinen joissain tapauksissa.
Jos et ole saanut hyvitystä ajallaan, ota yhteyttä info (a) ekorreshop.fi rohkeasti!